GetSlots Live Casino Recension - Konto

Age Limit
GetSlots
GetSlots is not available in your country. Please try:
Insättningsmetoder
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao

Konto

För att spela på GetSlots Casino måste spelare registrera sig för ett konto. Detta är en enkel process och spelarna kommer att bli klara mycket snabbt. Allt de behöver göra är att klicka på inloggningsknappen och fylla i formuläret med all nödvändig information. I det första steget måste spelare lägga till sin e-postadress, land och önskad valuta. I det andra steget måste spelarna lägga till sitt namn, födelsedatum och kön. Och i det tredje och sista steget måste de ange sitt telefonnummer och adress.

Det är mycket viktigt att ange korrekt information när man registrerar sig för ett konto eftersom spelarna senare måste gå igenom verifieringsproceduren. Om en spelare gör ett misstag när han anger personliga uppgifter måste de kontakta kundsupport. Spelare måste underhålla sina konton och hålla sina uppgifter uppdaterade.

Varje spelare får endast ha ett konto på GetSlots casino per hushåll, telefonnummer och betalningssystem.

Spelare som försöker öppna mer än ett konto för att dra fördel av bonusar och kampanjer riskerar att få alla sina konton avstängda.

Spelare som vill skapa ett nytt konto bör kontakta kundsupport, och de kommer att ha det gamla kontot stängt när de öppnar ett nytt.

När du registrerar dig för ett konto måste en spelare välja ett användarnamn och lösenord som de kommer att använda varje gång de vill logga in. spelare bör behålla sina inloggningsuppgifter för sig själva och inte dela dem med någon annan.

Konto verifikation

ID-verifiering är ett lagkrav för alla licensierade kasinon. Spelare måste skicka kopior av juridiska dokument för att bevisa att de är den de säger att de är.

GetSlots Casino är ett fullt registrerat casino, och av den anledningen kommer de att gå igenom alla nödvändiga kontroller för att se till att de känner alla sina kunder.

Identifieringsförfarandet görs av många olika skäl, och en mycket viktig är att minska risken för illegala aktiviteter, såsom penningtvätt.

Tyvärr är kasinon ett perfekt mål för kriminella och de ser det som ett bra sätt att tvätta sina pengar genom att sätta in och sedan ta ut dem som "rena kontanter". Av denna anledning måste kasinon verifiera varje kunds identitet. Och dessutom måste varje insättning omsättas minst en gång innan en kund kan begära ett uttag för att skydda sig mot den här typen av illegala aktiviteter.

Ett annat mycket vanligt bedrägeri är att imitera sig, där spelare olagligt kan få kreditkortsuppgifter för att finansiera sina konton. Det är därför kontoverifiering är en mycket viktig del, både för att skydda kasinon och spelare också.

Varje casino har olika tidsramar när de kräver verifieringsdokument, vissa kommer att begära dem vid registrering medan andra innan de gör ett uttag.

Spelare måste tillhandahålla dokument för att bevisa deras namn, ålder, adress och ägande av deras bankmetod. Det här är några av de dokument de kan skicka:

För att bevisa sin identitet kan spelare skicka en kopia av sitt nationella ID-kort, körkort eller pass. Spelare måste se till att det skannade dokumentet är synligt och spelare bör inte manipulera bilden eller andra data. Och datumet för dokumentet måste fortfarande vara giltigt eftersom ett utgånget dokument inte kommer att accepteras.

För att bevisa sin adress måste spelare skicka en kopia av elräkningen, telefonräkningen, kontoutdraget, kreditkortsutdraget eller något annat officiellt myndighetsdokument. Spelare måste se till att de skickar en skanning av hela dokumentet. Dokumentet bör inte vara äldre än 3 månader.

För att bevisa betalningsmetoden måste spelare skicka ett dokument som bevisar att de är ägare till bankmetoden de använde. Spelare som använder kredit- eller betalkort för att sätta in måste visa de första 6 och sista 4 siffrorna på sitt kort. Namnet och utgångsdatumet måste också vara synliga, men spelare kan dölja den tresiffriga CVC-koden när de skannar baksidan av sitt kort. Kortet måste signeras och alla fyra hörnen måste vara synliga. Spelare som använder Neteller eller Skrill måste ta en skärmdump av sitt konto, som tydligt visar deras namn, e-postadress och kontonummer. Spelare som använder ett bankkonto måste ladda upp sitt kontoutdrag eller skicka en skärmdump av sin onlinebanksprofil som visar deras namn och kontouppgifter.

När spelaren har skickat alla nödvändiga dokument måste de vänta på ett bekräftelsemail, vilket vanligtvis tar ett par dagar. Kasinot behöver lite tid för att behandla alla dokument men den goda nyheten är att när ett konto väl har verifierats behöver spelaren inte verifiera det igen. Hur som helst, kasinot förbehåller sig rätten att begära ytterligare dokument när som helst om de anser att det är nödvändigt.

Så länge en spelare skickar de nödvändiga dokumenten och bevisar att de är myndiga för att spela och att de använder sina pengar för att spela, finns det inga juridiska skäl till att deras kasinoverifieringsdokument inte ska accepteras.

Hur som helst, varje kasino är en privat verksamhet, och om de bestämmer sig för att de inte vill acceptera en kund så finns det ingenting en person kan göra i en sådan situation.

Hur man loggar in

När en spelare skapar ett konto på GetSlots Casino måste de skapa ett unikt användarnamn och lösenord. De kommer att behöva använda dessa uppgifter varje gång de vill logga in på sitt konto. Vi föreslår att spelare alltid loggar ut från sitt konto när de är klara med att spela, speciellt om de delar sin dator med någon. Detta är ytterligare ett lager av skydd som de lägger till på sitt konto.

Hur man låser upp ett konto

Spelare som agerar olämpligt eller bryter mot reglerna riskerar att få sina konton avstängda. Det kan finnas ett par anledningar till varför ett casino kan blockera ett konto och här kommer vi att gå igenom de vanligaste.

För många inloggningsförsök – Det händer ofta att spelare glömmer sin inloggningsinformation och så försöker de komma ihåg den genom att ange olika kombinationer. GetSlots Casino kommer att vidta en säkerhetsåtgärd och blockera ett sådant konto. Den goda nyheten är att eftersom detta problem relaterar till den mänskliga faktorn kan det enkelt lösas genom att kontakta kundsupport.

Verifieringsprocessen misslyckades – Spelare som misslyckas med att gå igenom verifieringsprocessen kan få sitt konto blockerat. Detta händer vanligtvis när en spelare begär ett uttag och ser detta som ett brott mot reglerna, kommer casinot att blockera ett sådant konto. Om så är fallet måste spelaren kontakta kundsupport och försöka lösa problemet genom att skicka kopior av juridiska dokument och gå igenom verifieringsproceduren. Detta kommer drastiskt att skjuta upp deras uttag, så av den anledningen rekommenderar vi spelare att verifiera sitt konto så fort de skapar ett.

Brott mot regler och villkor – spelare är skyldiga att läsa casinots regler och villkor så att de undviker att bryta mot dem. Varje spelare som bryter mot casinots villkor riskerar att få sitt konto blockerat och sina vinster förverkade.

Begått bedrägeri – Spelare måste förstå att deras konton övervakas och om de upptäcks begå bedrägeri kommer de att få sitt konto blockerat. I de flesta fall försöker spelare att missbruka bonusar och kampanjer och tillhandahålla bedräglig information.

Spelare som har flera konton – spelare får bara ha ett konto, och alla som försöker öppna flera konton bryter mot villkoren.

Spelande för minderåriga – för att gå med i ett kasino måste spelare vara myndiga för att spela. Av den anledningen går kasinot över en strikt verifieringsprocedure för att förhindra minderåriga från att skapa konton.

Hur låser man upp ett kasinokonto?

Spelare som inser att deras konto är blockerat kan kontakta kundsupport så hjälper de dem att få tillbaka sitt konto. I de flesta fall är spelare inte ens medvetna om de misstag de gör, och de kommer snart att ha sina konton igång igen. Hur som helst, om en spelare bryter mot casinots villkor kommer de inte att kunna få tillbaka sitt konto.

Det bästa du kan göra först är att inte få panik, utan kontakta kundsupport så kommer de att göra efterforskningar och se varför kontot är blockerat och vad spelaren måste göra för att låsa upp det.

Hur man stänger ett konto

Det är helt normalt att en spelare avslutar sitt konto hos GetSlots Casino, oavsett vad deras anledning är.

Beslutet att stänga ett konto är helt upp till spelaren, men vi föreslår i alla fall att varje spelare kontaktar kundsupport, så att de kan fatta ett mer välgrundat beslut. Nämligen, om en spelare stänger ett konto permanent kommer de inte att kunna öppna det igen i framtiden. Av den anledningen erbjuder GetSlots Casino olika alternativ för spelare att välja mellan och hitta det som passar dem bäst.

Det kan finnas många anledningar till varför en person skulle vilja stänga sitt konto och vi kommer att gå igenom de vanligaste:

Ändringar i kasinots regler och villkor – när kasinot ändrar villkoren behöver spelarna inte acceptera dem. Detta är i de flesta fall när det sker förändringar i bonusvillkoren. Hur som helst, om ändringarna skadar spelaren kan de överväga att stänga sitt kasinokonto. Kasinot kan ibland öka omsättningskraven för en bonus och förkorta bonusens varaktighet. Dessutom kan de utesluta fler spel än vanligt eller utesluta insättningsmetoder för bonusar. Om detta är anledningen har spelaren full rätt att stänga sitt konto.

Kundtjänst misslyckades med att hjälpa – tyvärr kan kundsupport på vissa kasinon inte vara så hjälpsam trots allt, och spelaren tappar intresset för varumärket. Tack och lov är varje kundagent på GetSlots Casino en utbildad proffs och de kommer att gå längre än sitt sätt att hjälpa varje kund i deras behov.

Spelberoende – vissa spelare utvecklar en ohälsosam spelvana. De tror att spel kan bli en inkomstkälla bara för att de slår stort ett par gånger. Vad de glömmer är att vinna såväl som förlust bara är en del av casinoupplevelsen. Ingen kan garantera att varje satsning kommer att förvandlas till en vinst. När det går utför är det bra att överväga att stänga kontot och fokusera på andra viktiga saker i livet.

Stäng av kasinokontot tillfälligt

Spelare som vill ta en paus från spelandet kan överväga att stänga sina konton under en viss period. Spelare kan kontakta kundsupport och se vilken programvara för ansvarsfullt spelande de erbjuder.

Spelare kan välja att själv utesluta från spel i 1 timme upp till 1 år. Innan du stänger kontot är det en bra idé att göra ett uttag av vinster om det finns några.

Total score8.4
Fördelar
+ 6000+ spel
+ VIP-program
+ Crypto Casinos
+ Hög bonusstruktur

Snabba casinofakta

Year foundedYear founded: 2020
BonusarBonusar (1)
Highroller bonus
InsättningsmetoderInsättningsmetoder (21)
Bitcoin
Bitcoin Cash
Bästa Live Casinos med Maestro Credit CardsCryptoDebit CardDogecoinEcoPayz
Ethereum
Instabet
Litecoin
MasterCardNetellerPaysafecard
Prepaid Cards
QIWI
Skrill
Venus Point
Visa
Yandex Money
iDebit
LicenserLicenser (1)
LänderLänder (11)
Albanien
Australien
Finland
Kanada
Norge
Nya Zeeland
Polen
Tjeckien
Tyskland
Ungern
Österrike
SoftwareSoftware (35)
SpelSpel (15)
SpråkSpråk (5)
Engelska
Norska
Polska
Tjeckiska
Tyska
SupporttyperSupporttyper (2)
Livechat
Support e-post
ValutorValutor (10)
Australiska dollar
Euro
Japanska Yen
Kanadensiska dollar
Kazakhstani tenges
Norska kronor
Nyzeeländska dollar
Polska zloty
Ryska rubel
US dollar